Trójwymiarowy wydruk
Błyskawiczny rozwój technologi informatycznych dotknął także branżę reklamową. To właśnie poprzez zaawansowane pomysły drukowania dzisiaj można tworzyć interesujące projekty. Przykładem może być choćby letterpress. I o ile typografia używana była w drukarstwie od dużo lat, to dopiero teraz została doceniona przez drukarzy, a przede wszystkim klientów, którzy masowo decydują się na druk taką metodą. Polega ona na odbijaniu nadruku na miękkim rodzaju papieru. Niesłychanie w wielu przypadkach do tych prac nie używa się też barwników. Wtedy samo tłoczenie spełnia swoją rolę, dodając wydrukowi kontrast. Co ciekawe, przedstawiciele przeróżnych agencji reklamowych bardzo chętnie łączą ze sobą nowe metody druku.
Idealnym potwierdzeniem tych słów są wizytówki kaszerowane, które drukuje się z wykorzystaniem sposobu tłoczniowego. Zamiast tego na gotowe wydruki nakłada się jeszcze specjalny lakier, który nie tylko zabezpiecza przez zniszczeniem, niemniej jednak także poprawia atrakcyjność naszego projektu. Na taką sytuację w reklamie wpływa też ogromna konkurencja. Nic więc dziwnego, iż agencje prześcigają się w coraz to nowszych pomysłach. Muszą albowiem ściągnąć do siebie odpowiednią ilość klientów. Co więcej, ich marzeniem jest to, aby wspomniani kontrahenci byli ich stałymi bywalcami. Zatem też wielkie firmy mogą liczyć na istotne rabaty i nie ulega wątpliwości pierwszeństwo w zamawianiu nowych gadżetów. Mnóstwo z nich dzięki nowoczesnym sposobom reklamy jest bardziej widocznych, a co za tym idzie osiąga znakomite wyniki sprzedaży.
Idealnym potwierdzeniem tych słów są wizytówki kaszerowane, które drukuje się z wykorzystaniem sposobu tłoczniowego. Zamiast tego na gotowe wydruki nakłada się jeszcze specjalny lakier, który nie tylko zabezpiecza przez zniszczeniem, niemniej jednak także poprawia atrakcyjność naszego projektu. Na taką sytuację w reklamie wpływa też ogromna konkurencja. Nic więc dziwnego, iż agencje prześcigają się w coraz to nowszych pomysłach. Muszą albowiem ściągnąć do siebie odpowiednią ilość klientów. Co więcej, ich marzeniem jest to, aby wspomniani kontrahenci byli ich stałymi bywalcami. Zatem też wielkie firmy mogą liczyć na istotne rabaty i nie ulega wątpliwości pierwszeństwo w zamawianiu nowych gadżetów. Mnóstwo z nich dzięki nowoczesnym sposobom reklamy jest bardziej widocznych, a co za tym idzie osiąga znakomite wyniki sprzedaży.
